Banana pancakes

Åšniadanie to bardzo ważny posiÅ‚ek w ciÄ…gu dnia. OsobiÅ›cie bardzo lubiÄ™ zjeść na Å›niadanie coÅ› "na sÅ‚odko". Przeważnie sÄ… to omlety, nie tylko dlatego, że sÄ… wyÅ›mienite, ale również bardzo szybkie do zrobienia. A jak wiadomo, czas rano jest jak zÅ‚oto. Choć muszÄ™ przyznać, że jestem typem czÅ‚owieka, który wstaje wczeÅ›niej, żeby potem siÄ™ nie spieszyć, to na przygotowanie Å›niadania nie zostaje mi wiele czasu. Jednakże przy każdym wolnym poranku staram siÄ™ dogadzać swojemu podniebieniu. JednÄ… z propozycji jakÄ… chce wam dziÅ› przedstawić sÄ… bananowe pancakes'y. 

PRZEPIS NA BANANOWE PANCAKES'Y: 

Składniki:
*2 jajka
*banan
*płatki owsiane górskie 45g

Przygotowanie:
PÅ‚atki miksujemy na mÄ…kÄ™. NastÄ™pnie dodajemy jajka i banana. Wszystko razem miksujemy na gÅ‚adkÄ… masÄ™. Na patelni (ja używam tej bez tÅ‚uszczu) nalewamy ciasto (ja robiÄ™ takie maÅ‚e pancakes'y, ponieważ Å‚atwiej mi je potem przewracać na drugÄ… stronÄ™). Kiedy zobaczymy, że zaczynajÄ… robić siÄ™ bÄ…belki, przekrÄ™camy nasze pancakes'y na drugÄ… stronÄ™. JeÅ›li siÄ™ usmażą, wykÅ‚adamy na talerz i podajemy z ulubionymi dodatkami- u mnie wystÄ™pujÄ… z dżemem bananowo-jagodowym (najlepszy dżem na Å›wiecie!!! wykonany oczywiÅ›cie przez mojÄ… MamÄ™ :) ) Mi z tych skÅ‚adników wychodzi zazwyczaj 8/9 pancaksów. 

Smacznego!  





Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz