Jak przetrwać na imprezie?

Większość z nas zastanawia się jak przetrwać na "diecie", podczas różnych imprez domowych, czy wyjść z przyjaciółmi. Wyobrażenie w głowie tych wszystkich dobrych rzeczy, z których trzeba będzie zrezygnować... Osobiście uważam, że można sobie z tym poradzić. Jak?
 Bardzo prosto:
*wliczyć sobie to co chcemy zjeść w nasze makro 
*przygotować sobie swoje jedzenie (nie mówię, żeby do klubu zabierać pudełka :D chodzi bardziej o imprezę w domu)
*zrobić sobie co 2 tygodnie cheat meal
*siedzieć w domu i nie narażać się na pokusy (ŻART OCZYWIŚCIE!!!)
Nie dajcie się zwariować! Jeżeli nie przygotowujesz się do zawodów bikini nie musisz ze wszystkiego rezygnować. Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem. 
Przygotowując ostatnio swoje przyjęcie urodzinowe dla najbliższych nie stresowałam się, że to ma tyle kalorii, że nie mogę zjeść swojego toru urodzinowego. Oczywiście dzień wcześniej podliczyłam sobie makro, z przewidzianych posiłków jakie spożyję (ale i tak zjadłam więcej niż miałam- w końcu urodziny ma się raz w roku :D ).  Drugą rzeczą jaką zrobiłam było przygotowanie jedzenia. Pomyślałam, czemu by nie zrobić zdrowej wersji różnych przekąsek? Jak pomyślałam, tak i zrobiłam. Wiadomo, że nie wszystko było fit, ale to w niczym nie przeszkadzało. Ostatecznie przyjęcie się udało, każdy znalazł na stole coś dla siebie, a ja zjadłam największy kawałek tortu ze wszystkich. Spokojnie nie przytyłam od tego 10 kg :)

CIASTECZKA OWSIANE:
Składniki: (mi wyszło 12 ciasteczek)
*2 jajka
*banan
*1,5 kiwi
*200g płatków owsianych górskich 

Przygotowanie:
Jajka roztrzepujemy. Dodajemy banana i kiwi i miksujemy na gładką masę. Następnie dodajemy płatki owsiane i wszystko razem mieszamy łyżką. Na blaszkę rozkładamy papier do pieczenia i formujemy ciasteczka. Wkładamy do nagrzanego piekarnika na 15/20 min na 180 stopni. Ciasteczka będą gotowe jak się zarumienią. Smacznego! 



Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz